چگونه برای مبارزه با سوزش سر دل

سوال:

من دچار سوزش سر دل برای برخی از زمان, اما شده اند قادر به پیدا کردن کمک از متعارف درمان است. می تواند به شما کمک کند ؟

پاسخ:

سوزش معده یک بیماری شایع است که باعث ناراحتی شود. چه اتفاقی می افتد که بیش از حد اسید به علاوه برخی از مواد غذایی هضم نشده ذرات از معده گرداندن به لوله غذا یا مری و برخی از این اسید trickles به ریه ها در نزدیکی گلو. این بسیار اسیدی جرم علل بسیار, سوزش ریه ها می توانید احساس به عنوان اگر آنها در آتش هستند. که واقعی است سوزش سر دل. اما در برخی موارد اسید تنها تا آنجا که به مواد غذایی لوله و افراد مبتلا به دریافت یک احساس سوزش وجود دارد. این یک نوع ناقص سوزش سر دل.

بهترین درمان برای سوزش سر دل است به مطمئن شوید که شما را به خوردن مواد غذایی خود را به آرامی و جویدن آن را به دقت. اگر شما نمی جویدن وعده های غذایی خود را به درستی معده است برای انجام این کار از دندان های سنگ زنی و تان شدیدا از مواد غذایی به طوری که مواد مغذی جذب می شود می تواند. همچنین معده خود را به تولید بیشتر و بیشتر اسید به شکستن ذرات غذا به طوری که آنها به اندازه کافی کوچک به هضم. زمانی که شما غذا خوردن سریع, شما نیز تمایل به اروغ زدن. این اتفاق می افتد به دلیل سریع غذا خوردن به این معنی است که شما اغلب بلعیدن حباب های هوا; هنگامی که این دیدار با اسید آنها آن را به عنوان یک اروغ زدن. بنابراین اصلا عجله غذا و یا غذا خوردن در اجرا. بنشینید و به آرامی غذا خوردن جویدن مواد غذایی خود را تا زمانی که آن را در تکه های کوچک و کمک به هضم خود را با استراحت برای مدتی کوتاه پس از آن. شما همچنین می تواند یک نسیم ملایم کوتاه, پیاده روی بعد از وعده غذایی شب خود را.

شما می توانید جلوگیری از سوزش سر دل با اجتناب از مواد شیمیایی ناراحتی مانند غذاهای تند و میوه های مرکبات, شراب سفید, شراب و شامپاین, قهوه و چای و سیگار و آسپرین مسکن ها و داروهای استروئیدی در صورتی امکان پذیر است. شما همچنین باید اجتناب از مکانیکی ناراحتی مانند خشک, نان تست, نان ترد سرخ شده مواد غذایی و دانه زیرا آنها باعث خراش به مخاط معده است. برش بسیار داغ نوشیدنی های بیش از حد که شکل دیگری از سایش فیزیکی است.

از آنجا که ما تمایل به تولید بیش از حد اسید معده هنگامی که ما در حال تاکید و سعی کنید برای دریافت مضطرب یا نگران و یادگیری برخی از فرم های تمدد اعصاب مانند یوگا یا مدیتیشن (پایین را ببینید).

اگر شما می توانید پیگیری علت سوزش سر دل خود را, شما می توانید آن را درست. در ضمن من پیشنهاد می کنم که شما با استفاده از شیر سرد به عنوان یک درمان فوری آن را آرام معده با ارائه متوسط عالی برای اسید به ترکیب با مولکول های پروتئین. شما همچنین می تواند بی کربنات سدیم و یا اگر شما در یک رستوران, تونیک, آب چون گنه گنه همان اثر است.

خوب وجود دارد درمان آیورودا به نام Calciprite (قرص) است که خاکستر از صدف ها حل شده در محلول ضعیف سرکه. شما همچنین می توانید سعی کنید Gasex (قرص) و یا Lamberts روغن نعناع کپسول به عنوان مورد نیاز (کپسول). مالش معده مفید است هم برای تقویت و تن عضلات معده. با کمی روغن زیتون و یا روغن کنجد روغن ماساژ شکم خود را برای چند دقیقه در جهت عقربه های ساعت با استفاده از موز به عنوان مرکز.

سرد راحتی برای پاییز

پاییز زمان از استرس اضافی برای بدن شما است. مکرر تغییرات دما باعث می شود بدن سیستم تهویه مطبوع برای رفتن از جا در رفته آن را برای خنک کردن بدن در یک روز و حرارت آن ، علاوه بر این برای بسیاری از ما حجم کار را افزایش می دهد پس از پایان تعطیلات تابستان. این همه دور از استرس تمایل به تضعیف کلی انرژی بدن و با این که سیستم ایمنی بدن. در ضمن ویروس ها و میکروب ها به دنبال گرم خوب راحت میزبان برای فرار از پاییز لرز. بنابراین شما می توانید آنفولانزا.

اما شما می توانید خود را افزایش سیستم ایمنی بدن برای کمک به جلوگیری از گرفتن بیمار است. جلوگیری از مخمر محصولات و بستنی و شیرینی و کیک و قهوه. نوشیدنی سرد و الکل بیش از حد. مقدار زیادی از استراحت و لازم نیست بیش از حد هر شب دیر وقت. خوب مولتی ویتامین و مکمل های معدنی مانند یکی از یک روز ویتامین ها و مواد معدنی(کپسول) برای مدت دو ماه. ماساژ گردن و شانه ها به مدت ده دقیقه دو بار در هفته; اگر شما یک شریک یا دوست, تجارت, ماساژ. پیاده روی در هوای تازه در تعطیلات آخر هفته و انجام برخی از پرانایاما و مدیتیشن.

پرانایاما و مدیتیشن ورزش

این یک راه ساده برای آرامش ذهنی و جسمی. دروغ به راحتی بر روی پشت خود را با پاها و بازوها uncrossed. تنفس به تعداد سه به آرامی و به نرمی نفس خود را نگه دارید برای سه فقره پس از آن تنفس به تعداد شش. هنگامی که شما استنشاق اجازه دهید شکم خود را متورم می شود تا مانند یک بادکنک است. هنگامی که شما بیرون بکشید و شکم خود را درست در تصور شما در حال کشیدن آن به ستون فقرات شما. این کار را برای ده دقیقه در روز تمرکز درونی خود را چشم در پیشانی خود را به عنوان اگر شما در حال زل زده بود به طلوع یا غروب خورشید.

Related posts

Leave a Comment