پیدا کردن حقیقت در مورد میان وعده هند صنعت

[ad_1]

هنگامی که ما بحث در مورد شب در هندوستان مختلف جالب و منطقه ای غذاهای سرپایی انجام پاپ به ذهن مردم هند. زیرا آنها از حرارت عشق برای مواد غذایی به خصوص محلی و خانه های ساخته شده از تنقلات است که خورده شده در هر ساعت از روز است. ظهور اسنک صنعت گسترده تر از گزینه های است که مردم را قادر می سازد به میان وعده پنهانی با مطلقا هیچ سازشی بر خوش طعم و مزه. هر چند وعده است و نه جدید بخش صنایع غذایی و هنوز در مرحله جنینی.

جهانی شدن را به ارمغان آورده است در مورد تغییرات رادیکال در وعده الگوی آزادسازی مرکز فرهنگ و شهرنشینی گذاشته اند تاثیر عمیقی در الگوی غذایی مردم در سراسر کشور منجر به افزایش مصرف غذاهای فرآوری شده و فست فود. گسترده ای گسترش خانواده های هسته ای نیز بیرون آورده و یک جهش کوانتومی در تقاضا از میان وعده های غذایی هستند که از نظر بهداشتی و مغذی و قابل حمل جایگزین برای تنقلات.که منجر اسنک صنعت به ارتفاع بزرگ. این یک وسوسه شدید برای سالم آماده به خوردن تنقلات که اصرار مردم به صدای بوقلمون در اوردن تا occidental تنقلات مانند پیتزا, برگر, چیپس و سیب زمینی سرخ کرده که فتح کام مردم است. بنابراین میان وعده صنعت باز floodgates از فرصت ها در فرآوری مواد غذایی در بازار.

اگر ما نگاهی به نرخ رشد صنعت اسنک واقعا stupefying و نیز prognosticated که تولید مارک میان وعده غذایی رشد می کند در سالانه 20 درصد در 2 سال آینده. هند اسنک بازار کرده است در ارزش $ 459 میلیون دلار در سال 2006 یکی از بزرگترین اسنک بازار در منطقه آسیا و اقیانوس آرام و حساب برای سه درصد از کل آسیا و اقیانوس آرام اسنک بازار درآمد. استرالیا و چین و ژاپن و کره جنوبی تنها کشورهایی که موفق به کسب درآمد بیشتری از فروش تنقلات از هند است.

چیپس سیب زمینی به مراتب بزرگترین محصول دسته ظرف تنقلات و برگزاری بزرگترین سهم حدود 85 درصد از کل بازار درآمد. مارک چیپس بازار شده است موفق در یک سرعت سریع در حدود 20 تا 25 درصد در سال و تولید آن است و پیش بینی می شود 6500 تن در هند. میان وعده آجیل و تنقلات خوش مزه به دنبال کت و شلوار, اما در حال حاضر پاپ کورن و دیگر طعم میخچه هنوز به پیشرفت در بازار هند.

هند اسنک صنعت بدجور تکه تکه و گسترده نابسامان است و یک ماده از نگرانی عمیق. صفحه اصلی ساخته شده تنقلات و grubs فروخته شده توسط فروشندگان محلی هنوز هم reining عالی در بازار که مملو از محصولات ارزان تر مانند سیب زمینی و چیپس و پیتزا و سرگرم کننده مواد غذایی برای جذب مصرف کنندگان و استیلای جیب درآمد پایین تر قرار گرفتند. بنابراین به منظور متحد کردن صنعت پردازش مواد غذایی, شرکت, استراتژی رشد و اجرای ایمنی مواد غذایی و استاندارد عمل می کنند مورد نیاز هستند به طوری که آن می تواند به گسترش تولید و صادرات پایه.

چشم انداز صنعت بسیار امیدوار کننده به نام تنقلات کسب و کار که پا به بازار هند. گسترش و شکوفایی تنقلات بازار در حال جذب بازیکنان جدید نیز به سرمایه گذاری در این صنعت است. و نیز تاسیس شرکت های ارائه های مختلف انواع سالم و مغذی و میان وعده گزینه ها و میان وعده سرو & fast food رستوران springing تا در سراسر کشور است. همه این augur عالی برای میان وعده صنعت در هند.

[ad_2]

Related posts

Leave a Comment