می دانم که شما مسافرت هوایی حقوق

[ad_1]

اگر شما تا به حال یک پرواز لغو شده بود یک پاس شبانه روزی اما محروم بودند شبانه روزی زیرا آنها overbooked شده است ضربه درست قبل از سوار شدن به هواپیما نشسته بر روی آسفالته برای ساعت ها و یا پیدا کردن که توشه خود را از دست داده است و یا تاخیر در ورود در مقصد خود را, شما می دانید که چگونه دیوانه کننده می توان آن را.

این امر به ویژه استرس زا اگر آن را فقط به شما و در حال حاضر شما باید یک غوغا عصبانی مسافران به دنبال پاسخ کتاب. برای قرار دادن آن ملایم آنها تاکید کرد و ناراحت و آن را آشکار و سپس شما باید مست و گریه بچه ها همه از آن اضافه کردن به سطح استرس زمانی که همه شما می خواهید این است که هیئت مدیره یک هواپیما و رسیدن به مقصد خود را در زمان.

در تمام این موارد شرکت هواپیمایی مدیون شما برای مشکل خود را. گاهی اوقات آن را توسط قانون و بار دیگر آن را فقط خوب خدمات به مشتری – نه همه شرکت های هواپیمایی برابر در راه رسیدگی به انواع مشکلات. در اینجا به برخی از حقوق قانونی خود شما نمی دانند ممکن است شما..

تحقیقات و حقوق خود را در پیشبرد

آن را حس می کند به دانستن حقوق خود را قبل از شما کتاب. هنگامی که شما در حال سرگردان در فرودگاه است که هیچ وقت برای شروع به تحقیق برای پیدا کردن آنچه شما به حق و چه حقوق شما را در وضعیت خاص شما را تا پایان در. وجود منابع کمک خواهد کرد که شما را در درک حقوق خود را به وزارت حمل و نقل مسافر هواپیمایی لایحه حمایت از و هوا مصرف کننده پرواز حقوق.

قفل در کرایه خود را قبل از پرداخت

هنگامی که رزرو پرواز شما می توانید رزرو و قفل در قیمت خود را برای 24 ساعت یا بیشتر بدون پرداخت بسته به پرواز بودن رزرو شده است. این کار زمانی که رزرو مستقیم با شرکت هواپیمایی و یا با عامل سفر خود را. این لزوما کار اگر خود را رزرو کرایه آنلاین. در زمان ساخت رزرو شما باید ارائه خود را دقیق نام آن را به عنوان در پاسپورت شما یا دولت شناسه. نام ها را نمی توان تغییر داد و اگر آن را اشتباه رزرو لغو خواهد شد شروع به عقب در آغاز به دنبال یک جدید کرایه به احتمال زیاد در حد نو با قیمت گران تر. این فرایند به شما می دهد تا 24 ساعت یا بیشتر برای تصمیم گیری در صورتی که پرواز شما می خواهید قبل از ساخت پرداخت. به یاد داشته باشید که هر گونه درخواست تغییرات در آن زمان را لغو رزرو و شروع به شما در آغاز با اطلاعات جدید است.

قیمت را تغییر سرعت در صنعت هواپیمایی بسته به حجم رزرو پرواز. رزرو در آخرین لحظه به احتمال زیاد خواهد شد هزینه های شما خیلی بیشتر از رزرو 2 تا 3 هفته است. هنگامی که شما دریافت یک نقل قول خوب در پرواز شما می خواهید قفل آن را در حالی که شما تصمیم به جای از دست دادن در این قیمت در حالی که شما تصمیم می گیرید.

ضربه پروازهای

شما ممکن است آگاه باشید اما اگر شما در حال ضربه از یک پرواز و یا اگر توشه خود را از دست داده است و یا به تاخیر افتاد شما باید یک راست به درخواست برای پول نقد. اگر بخواهید آنها را برای داوطلبان به دلیل پرواز است overbooked و ارائه یک کوپن برای یک آینده پرواز و یا ترکیبی از نقدی و کوپن اکثر مردم این را قبول. اگر که خوب با شما و سپس آن را به, اما با توجه به بلیط هواپیما دیده بان شما می توانید درخواست برای پرداخت نقدی در نقطه بسته به مقدار زمان تاخیر در رسیدن به مقصد خود را.:

تحت وزارت حمل و نقل قوانین ضربه مسافر موضوع را به تاخیر کوتاه را دریافت غرامت معادل دو برابر قیمت بلیط خود را در حالی که آن موضوع را به تاخیر طولانی خواهد پرداخت و از چهار برابر ارزش بلیط خود را. وجود دارد محدودیت در محل پس از بررسی نقطه لایحه حقوق برای آخرین جبران محدودیت.

کوتاه تاخیر 1-2 ساعت برای پروازهای داخلی و 1-4 ساعت برای پروازهای بین المللی. دیگر تاخیر برای بار بیش از این است. برای آشکار لغو هواپیمایی بدهکار به بازپرداخت کامل و حتی غیر قابل استرداد پرواز.

تاخیر و یا توشه از دست رفته

اگر توشه خود را با تاخیر و یا از دست شما نیز به عنوان جبران خسارت. برخی از شرکت های هواپیمایی ارائه هیچ چیز به غیر از تحویل به خانه شما و یا مقصد هتل که توشه می رسد دیگران ارائه مقدار کمی از پول نقد برای پوشش ملزومات مانند لوازم آرایش و دیگران ممکن است ارائه یک کوپن برای تخفیف در آینده پرواز. این قانون در واقع می گوید شما حق تا $3,300 برای توشه تاخیر در پروازهای داخلی و تا 1500 دلار برای توشه تاخیر در یک پرواز بین المللی. مقدار تعیین شده توسط چه مدت شما بدون توشه خود را. اگر توشه کاملا از دست داده و سپس شما را به عنوان جبران خسارت کامل. بررسی نقطه لایحه حقوق برای آخرین جبران محدودیت.

شرکت های هواپیمایی نیز موظف به اعمال همان چمدان غرامت برای هر بخش از سفر خود را اگر شما بیش از یک پرواز از جمله کسانی که با interline و کد به اشتراک گذاری شرکای.

آسفالته تاخیر

مقدار زمان شرکت های هواپیمایی مجاز به نگه داشتن شما را نشسته بر روی یک هواپیما در جاده اسفالته دارای سنگفرش قبل از آنها به شما اجازه می دهد به deboard تغییر کرده است. در یک پرواز داخلی هواپیمایی نمی تواند نگه داشتن شما در هواپیما برای بیش از 3 ساعت قبل از اجازه دادن به شما به deplane. در پروازهای بین المللی مقدار زمان آنها می توانند به شما در حفظ و بر روی آسفالته 4 ساعت است. شرکت های هواپیمایی ملزم به ارائه شما را با آب و حمام دسترسی در همه زمان ها در طول تاخیر..

خلاصه

هواپیمایی اغلب به شما چه کار می کند برای آنها glossing بیش از همه دسته بهترین ها را برای شما و خود را مسافری حقوق. بهترین دفاع این است که به حقوق خود را می دانید و مایل به دنبال با آنها را هنگامی که شما باید به.

اکثر شرکت های هواپیمایی سعی خواهد کرد به شما یک سفر کوپن تخفیف در آینده بلیط پرواز ارتقا و یا اضافی در حال پرواز مکرر مایل به جای پول نقد است. اگر شما خوشحال هستند با هر یک از این آنها را.

شرکت های هواپیمایی انجام خواهد شد بهترین خود را به دوباره کتاب شما در یکی دیگر از پرواز و یا با یکی دیگر از خطوط هوایی است. به جای صبر در خط تا پس از یک پرواز لغو شده است تماس با خطوط هوایی مستقیم به دوباره کتاب شما رزرو شده بسیار سریع تر از انتظار در خط. را توجه داشته باشید از شرکت هواپیمایی شماره تماس و نگه داشتن آن دستی فقط در مورد.

بهتر آماده می شود و به حقوق خود را بدانید قبل از اینکه شما پرواز و سپس شما می دانید دقیقا چه باید بکنید اگر و هنگامی که زمان می آید.

در مقاله بعدی من خواهد استادانه درست شده در مورد نحوه شکایت و چگونه برای رفتن در مورد گرفتن آنچه شما را به عنوان.

[ad_2]

Related posts

Leave a Comment