صنعت حمل و نقل هوایی

[ad_1]

ما در عصر زندگی می کنند که در آن صرفه جویی در زمان است که مهم تر از صرفه جویی در پول. شاید این است که چرا حمل و نقل هوایی که پیش از آن صرفا محفوظ بسیار ثروتمند و یا برای موارد اضطراری است که در حال حاضر در حال استفاده در رقابت با رقبای خود یعنی راه آهن و حمل و نقل جاده. تعدادی از مسافران پرواز افزایش یافته است و چند برابر بیش از چند دهه گذشته و به دفعات مشاهده شده است که هنوز هم در حال افزایش است. چند دهه پیش تنها مادر در حال توسعه و کشورهای ثروتمند مانند ایالات متحده آمریکا و کشورهای اروپا و ژاپن و سنگاپور و غیره. آنهایی که به درجه اتصال با اصلی شهرستانها داخلی و همچنین بین المللی مقصد. اما در حال حاضر تعدادی از کشورها به یکدیگر متصل می شوند از طریق هوا به طور چشمگیری افزایش یافته و متوقف نمی وجود دارد. داخلی درجه اتصال نیز مشخصی اتصال بسیاری از شهرستانها در بسیاری از کشورهای مختلف است. نه فقط برای کشورهای توسعه یافته و کشورهای ثروتمند اما همچنین کشورهای در حال توسعه مانند چین و هند و برزیل و غیره. به دست آورده اند بسیاری به دلیل رشد درجه اتصال. نه تنها اتصال بهتر شده است ، همچنین تجربه سفر توسط هوا بهبود یافته است. بیایید نگاهی به جنبه های که تغییر قابل توجهی در چند دهه گذشته است.

سفر در زمان

سفر هوایی است که سریع ترین حالت از حمل و نقل مناسب از زمان آغاز آن تبدیل شده است و حتی سریع تر در طول زمان. پرواز از استرالیا قاره به لندن بود و هنوز هم در میان طولانی ترین پرواز شناخته شده است. در اواخر 1950s شهرهای سیدنی و لندن در ارتباط بودند توسط خطوط هوایی کوانتاس استرالیا. این سفر پس از آن بود که 4 روز سفر با عظیم 55 ساعت در هوا پرواز دست زدن به زمین در شش جاهای دیگر از سیدنی و لندن است. شرکت هواپیمایی هنوز هم اجرا می شود بین کشورها اما در راه های مختلف. جدید کانگورو مسیر 2018 به عنوان خطوط هوایی کوانتاس تماس آن متصل پرت به لندن بدون توقف و یا دست زدن به پایین در هر نقطه دیگری است. این سفر در حال حاضر فقط 17 ساعت در هوا با پوشش بیش از 9000 کیلومتر در هوا در پرواز است.

آن است که حتی بیشتر زمان در هوا و یا طولانی ترین فاصله تحت پوشش در یک واحد ، به عنوان هواپیما رو به طور فزاینده ای کارآمد و فن آوری های پیشرفته, پرواز با حتی دیگر هوایی بار و سفر بودند ساخته شده است. یکی دیگر از سرمایه گذاری توسط شرکت هواپیمایی قطر بین اوکلند و دوحه در حال حاضر که طولانی ترین پرواز پوشش متناوب 9025 مایل در یک اجرا (و یا پرواز) ماندگار 16 تا 18 ساعت در هوا. تصور مسافران چسبیده به صندلی های خود را که به مدت طولانی!

های پروازی غذا

یک دلیل وجود دارد که چرا زود پرواز دوره لقب گرفت ‘عصر طلایی’ از پرواز. برای قیمت است که مسافران پس از آن پرداخت شده برای سفر جبران شد توسط سازمان غذا و نوشیدنی خدمت در طول سفر. اما شرکت های هواپیمایی به حال خود مجموعه ای از مسائل مربوط به مقابله با. آگهی اوایل دهه 1920 تا به حال برای مقابله با مسائل مربوط به وزن هنگام وجود دارد موارد که در آن مسافران شد وزن قبل از سوار شدن. همان قانون اعمال شده به مواد غذایی که با محدود کردن مقدار مواد غذایی در حال انجام به آسمان. به عنوان هواپیما رو بهتر و سفر دیگر مواد غذایی رو بهتر و داغتر می شود. مواد غذایی بیشتر از فقط یک بقا ضروری است. پرواز های از اوایل دهه 1930 تا به حال آشپزخانه که قادر به ارائه یک وعده غذای گرم و یک اتاق ناهار خوری که در آن مسافران را جمع آوری کرده و در یک جشن در هوا. سپس در 1940s آمد مواد غذایی منجمد دوران که به لطف انواع وعده های غذایی خدمت کرده بودند در آسمان است. به عنوان هواپیما بزرگتر تعدادی از مسافران پرواز افزایش داده و بدین ترتیب هوا غذا فضای ذخیره سازی است. اما در حال حاضر شخصی مهم شد نسبت به ارائه یکپارچه وعده های غذایی عجیب و غریب در سراسر مسافر ، شرکت های هواپیمایی در حال حاضر اجازه می دهد تا مسافران به سفارش غذا از انتخاب خود را قبل از سوار شدن که تحویل داده می شود به طور مستقیم به کرسی های خود را. مثلا iFLEAT یک تلفن همراه مبتنی بر خدمات است که ارائه دستور غذایی توسط مسافری از یک رستوران مستقیما به کرسی های خود را. این سرویس در حال حاضر در ارتباط با Air Berlin و برنامه ریزی مرتبط با خطوط هوایی بیشتر در آینده است. هر چند در پرواز پذیرایی و ارائه دهندگان احساس خواهد شد تاثیر این سرویس آن است که یک وضعیت برنده-برنده برای مسافر به عنوان یکی از مواد غذایی از انتخاب یک فرد به غذا خوردن و همچنین برای شرکت های هواپیمایی به عنوان آنها احتمالا می تواند خود را حفظ مشتریان اجازه می دهد آنها را به انجام آنچه آنها می خواهم.

سرگرمی در پرواز و اتصال

یک بررسی اخیر از مسافران خطوط هوایی اعلام کرده است که Wi-Fi بود و مهم تر از مواد غذایی برای مسافران در مسافرت های هوایی. این نشان می دهد که چگونه مردم متصل به اینترنت است. و حتی شرکت های هواپیمایی در حال تلاش برای حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان بیشتر با ارائه سرگرمی و اتصال به آنها را. بسیاری از شرکت های هواپیمایی در حال حاضر در حال ارائه Wi-Fi در حداقل برخی از پروازهای خود را, اما مسافران باید برای خرید این سرویس است. شرکت های هواپیمایی ارائه دسترسی رایگان به اینترنت تنها به مسافران در کلاس اول. نام های بزرگ در صنعت حمل و نقل هوایی مانند آرسنال, Finnair, لوفت هانزا, و غیره. ارائه دسترسی به اینترنت در همه یا برخی از آن ناوگان اما در هزینه به مسافر. در طرف دیگر وجود دارد چند نفر دیگر مانند امارات, شرکت هواپیمایی ترکیه, هنگ کنگ هواپیمایی و غیره. که ارائه رایگان از Wi-Fi دسترسی به مسافران آن است. وجود دارد بسیاری از مسافران خارج وجود دارد, دعا برای این اتفاق می افتد در تمام شرکت های هواپیمایی و من خیلی امیدوارم که این اتفاق می افتد به زودی. با تعدادی از مسافران انتظار می رود به دو 2035 با توجه به یک شرکت تحقیقات بازار بسیاری از تغییرات خواهد شد ساخته شده توسط شرکت های هواپیمایی برای جذب مسافران و حفظ آنهایی که موجود است.

[ad_2]

Related posts

Leave a Comment