جهانی فکر کنید و محلی عمل: یک مورد از مک دونالد استراتژی جهانی

[ad_1]

تاثیر فرهنگ در کسب و کار بین المللی منجر به تاکید از مفهوم glocalization. دلایل زیر اهمیت اتخاذ یک استراتژی مناسب به یک فرهنگ خاص در کسب و کار بین المللی. این دلایل عبارتند از:

– بازاریابی بین المللی طرح است که تحت تاثیر جهانی شدن و تفاوت های فرهنگی.

فرهنگی تمایز تحت تاثیر استراتژی های اتخاذ شده در مدیریت بین المللی. یک استراتژی داده شده در یک فرهنگ خاص بعید است که به عملکرد همان نتیجه در دیگر زمینه های فرهنگی یا محیط زیست است.

– درک تفاوت بین خرد و کلان محیط زیست کمک بزرگی بوده است در استراتژی های بین المللی ضروری است.

– تمایز فرهنگی تاثیر به سزایی در مصرف کالا و خدمات است. درک روشنی از این کمک می کند تا سازمان های بین المللی به درستی تجزیه و تحلیل بازار و نشان می دهد راه را به درستی دیدار با نیازهای مصرف کنندگان و تقاضا است.

یک مطالعه موردی از استراتژی جهانی مک دونالد را نشان می دهد مفهوم “جهانی فکر کنید و محلی عمل” (glocalization).

مک دونالد قادر به جذب آن مشتریان فرانسه با معرفی برخی از منوهای محلی که مناسب فرانسوی جوانه چشایی. زمانی که مک دونالد برای اولین بار به فرانسه, این رو بسیاری از مخالفان. تفاوت در فرهنگ غذایی در بین فرانسوی ها و آمریکایی ها بسیار گسترده است. فرانسه ترجیح خانه ساخته شده نوع از مواد غذایی به جای وعده های غذایی فست فود. ثانیا فرانسه بودند احساساتی نسبت به پذیرش سبک زندگی آمریکایی. اشتباه مک دونالد ساخته شده بود که آن را می چرخاند و آن را به خود به عنوان یک آمریکایی فست فود, شرکت, معرفی آمریکایی منوها و راه زندگی ، به عنوان یک نتیجه, فرانسوی بودند حاضر به قبول آن نام تجاری است. بر اساس این وجود نیاز به مک دونالد به restrategise. مک دونالد بعد از کشف اهمیت کودکان در تاثیرگذاری بر خانواده تصمیم گیری و در نتیجه موقعیت خود را به عنوان یک رستوران خانوادگی به جای ما با نام تجاری رستوران. این استراتژی قدرتمند بود زیرا این تنها با نام تجاری در آن زمان که به رسمیت شناخته شده خانواده است.

لحظه ای مک دونالد آغاز شده و موقعیت خود را به عنوان یک محل برای مدرن فرانسوی, خانوادگی, آن شروع به تجربه افزایش رشد. این نقطه عطفی برای مک دونالد در فرانسه.

اما موفقیت مک دونالد بود و نه کاملا صاف و بدون مانع. در سال 1999 یک تحریک کشاورز به نام خوزه Bove شروع به اعتراض در برابر شورش از مواد غذایی آشغال. او در زمان خود تراکتور همراه با برخی دیگر از کشاورزان و تخریب مک دونالد شعبه خود را در منطقه محلی. این اعتراض توسط خوزه آورده توجه رئیس جمهور فرانسه که آشکارا محکوم نقش ما در جهانی صنایع غذایی.

مخالفان توسط خوزه led مک دونالد به اتخاذ یک سیاست شفافیت مبارزه با کشاورزان را به آنها توضیح آنچه در آن انجام شده است به منظور بهبود روابط میان آنها است.

ثانیا مک دونالد آغاز شده و با توجه به محلی جزئیات. آن را کشف کرد که فرانسه نیست باید عادت وعده شگفت انگیزی است. آن را مجبور به اتخاذ دستور العمل های است که فرانسوی ها دوست داشتم به منوی آن است. آن اضافه شده فرانسوی شیرینی و کیک به آن منو و این بود که یک افزایش بزرگ به فروش آن است. همچنین آن را تا به حال به اطمینان حاصل شود که فرانسه حق رای دادن تنها تهیه سیب زمینی سرخ کرده از یک گونه خاص از سیب زمینی. این استراتژی های اتخاذ شده توسط مک دونالد ساخته شده فرانسه به قبول آن نام تجاری جهانی به دلیل آن را به حال یک محلی طعم و مزه و احساس.

همچنین جهانی فست فود مک دونالد جان سالم به در برد و رشد در هند در حال توسعه نوآورانه منوها به تهیه کردن به طعم جوانه. زمانی که مک دونالد برای اولین بار به هند آمد, آن تا به حال قوی از مخالفان ملی گرا. با وجود این مخالفت آن در حال رشد طرح به دو برابر گردش مالی خود را هر سه سال در دهه آینده.

مدیر عامل مک دونالد در هند, Vikram Bakshi گفت که به منظور زنده ماندن در هند آن را مجبور به تغییر استراتژی خود را. هفتاد درصد از محصول خود را به حال به توسعه را با توجه به بازار هند. در هند مک دونالد بود بسیار مراقب باشید به ارائه گوشت خوک و یا گوشت گاو کشور مبتنی بر حساسیت به این موارد.

مک دونالد در مواجهه با یک چالش بسیار بزرگ در چگونه برای رسیدن به هند بزرگ گیاهی جمعیت و هنوز هم حفظ ملی خود را با نام تجاری. از این رو در سال 1999 از آن آمد تا با یک نام تجاری جدید از همبرگر به نام “McAloo Tikki برگر”. این برگر هرگز از شنیده می شود و هر جایی که در جهان. امروز McAloo tikki برگر تنها بالاترین فروش محصول و یکی از اولین محصول صادراتی به خاورمیانه است.

مک دونالد بایگانی موفقیت آن در هند و در سراسر جهان به دلیل آن را با استفاده از هر دو جهانی و محلی استراتژی در بازاریابی محصولات خود را. آن را تا به حال طرح های مختلف برای کشورهای مختلف با توجه به فرهنگ به عنوان در مورد هند است.

مک دونالد نیز طول می کشد به در نظر گرفتن قوانین کشور آنها خود را پیدا کنید. برای مثال در اسپانیا آبجو فروخته شده است در مک دونالد رسانه ها در حالی که در بریتانیا در آن نمی تواند دلیل آن را نیاز به یک مجوز جداگانه به فروش الکل.

این مورد مک دونالد نشان می دهد که به منظور موفقیت در سطح جهانی بین فرهنگی تفاوت باید در نظر گرفته شود در استراتژی اتخاذ شده توسط سازمان های بین المللی.

در نتیجه فرهنگ تاثیر استراتژی اتخاذ شده توسط سازمان های بین المللی. این فرهنگ ها متفاوت است بنابراین استراتژی اتخاذ شده در کشور باید متفاوت از استراتژی اتخاذ شده در کشور ب

علاوه بر مارک های جهانی شده است و قادر به تحول فرهنگ به یک رشته خاص و فرهنگ است به نوبه خود تحت تاثیر طبیعت از مارک های جهانی است.

در خط با این مردم نگه عنصر خاص از فرهنگ خود را در اعتماد به نفس بالا و مایل به اجازه رفتن از آن. اما آنها حاضر به قبول نفوذ خارجی تنها در صورتی از آن است که قادر به تصویر کشیدن جنبه خاصی از فرهنگ خود و آنها را در یک محلی احساس می کنید.

به عنوان یک نتیجه برای سازمان های بین المللی به موفقیت جهانی آن است که مهم است توجه به نیازهای محلی در حالی که حفظ یک نام تجاری جهانی است.

بنابراین به عنوان شما استقرار یک بازار استراتژی ورود به بازارهای خارجی مهم است که به اتخاذ مفهوم “جهانی فکر کنید و محلی عمل”.

[ad_2]

Related posts

Leave a Comment