بالیوود, گردشگری

[ad_1]

این یک نوظهور جهانی نبرد بین گردشگری تخته به طناب به حماسه بالیوود. بالیوود بین المللی و محبوب ترین تعریف از زبان هندی فیلم بخش در هند است که شاید یکی از بزرگترین در جهان بیش از حد. فروش یک میلیارد بیشتر بلیط سالانه بیش از, هالیوود, بالیوود, ویترین, تم ها از سراسر جهان است.

صنعت فیلم هندی در حال حاضر led طرفداران این محبوب سینمایی فرهنگ به تجربه لایو climes در لاپلند فنلاند روانیمی (Rovaniemi) و لهستان (فنا) ویکتوریا در استرالیا (Salaam Namaste) و کره جنوبی (گانگستر) برزیل (Dhoom II) قندهار و کابل (کابل اکسپرس) راس الخیمه (Deewane رنگ Pagal, 36 China Town) و مالزی (دان II). این روند آغاز شد که با “Dilwale Dulhaniya Le Jayenge در 90 زني تا انگلستان و سوئیس مرزها در حال حاضر فراتر از آن” مرزهای سراسر اقیانوس اطلس به نیویورک با Kabhie Alvida Na Kehna و Kaal Ho Na Ho.

به عنوان دبی همراه با راس الخیمه در امارات, هنگ کنگ و سنگاپور افزود: به عنوان مقصد جدید به فیلم بمبئی در مجموعه گردشگری تخته در سراسر جهان همراه با بمبئی و هند تقاضاهای مصرانه برای یک تکه از فیلم هندی صنعت است که انتظار می رود به عبور حجم معاملات از Rs140 میلیارد دلار به عنوان هر یک مشاوره KPMG گزارش. کشمیر و کرالا داده اند راه به جهان به عنوان مقصد بیشتر تولید کنندگان و رفتن به سوی غرب و به فیلم خود را به فیلم موزیکال.

هند وزارت گردشگری و وزارت و دولت ماهاراشترا بیش از حد کشیده اند تا جوراب خود را و به دنبال ایجاد خصوصی و یا مشارکت عمومی برای ترویج بالیوود گردشگری به خصوص در بریتانیا است که در حال حاضر کار می کرد از یک شمارنده گردشگری استراتژی برای فریب فیلم هندی طرفداران.

انگلیسی ها حرکت است که اجازه می دهد تا فیلم هندی علاقمندان به پیاده روی مسیرهای در حال حاضر معروف انگلیسی زبانی از لندن, اسکاتلند و یورکشایر و زنده مورد علاقه خود را بالیوود فیلم مانند لحظات. با Indias’ رسمی حامل پیشنهاد برای اضافه کردن جدید پرواز به لندن و اروپا بخش به طناب در بزرگ هند مهاجرت جامعه بریتانیا در بخش گردشگری در حال حاضر در حال تبادل در بالیوود از طریق فروش و توزیع نوآورانه “بالیوود نقشه بریتانیا” با ده ها تن از نقاط که شناسایی در حال حاضر دیده می شود صحنه هایی از فیلم هندی فیلم های پرفروش – مکان های مانند Blenheim Palace, Waddesden مانور – استفاده گسترده برای عکس از Kabhie Khushie Kabhie Gham (K3G) و بسیاری از نقاط از جمله معروف ساخته شده در بالیوود.

در سالهای اخیر هنگ کنگ ثبت 24.7 درصد رشد در بازدید از هند و این باعث شده است که هیئت مدیره گردشگری به یادگیری برخی از ساخت فیلم ارتباط بین بمبئی و هنگ کنگ است که قصد دارد به منظور توسعه و مقصد بسته های تور با محوریت بالیوود و همچنین بازار گسترده مراکز تولید در هنگ کنگ به, فیلم سازان. سنگاپور هیئت مدیره گردشگری در سال 2006 راه اندازی شد “KKrissh” بسته تور.

سوئیس موفقیت بالیوود در حال حاضر trickled بر روی فنلاند و فنلاندی هیئت مدیره گردشگری (FTB) تا به حال در سالهای اخیر سازماندهی برنامه های بالیوود رویای تجار به خود را آشنا با فنلاند. این FTB پیشنهاد به محل یارانه ها. دیگر دستورالعملهای عملیاتی استاندارد و آسان مجوز برای راه اندازی دوربین و عکس در فنلاند در حال مطالعه. ایده FTB است به فروش نیمه شب خورشید و شفق شمالی از الجزایر و آن را تحت بالیوود قوس چراغ. با یک پرواز مستقیم o هلسینکی از هند آن را فقط صبر کنید و به تماشای صحنه با طرفداران بالیوود اضافه کردن سانتا زمین به مقصد تعطیلات خود را!

با فیلم جشنواره ها و جوایز را نشان می دهد خشم بار بیشتر و بیشتر در کشورهای در حال ارائه نقطه مقصد خود را به مجموعه ای از فروشگاه بالیوود قبل و بعد از تولید نیز در کنار تنظیم بودجه برای جوایز و glitterati را نشان می دهد. دولت مالزی بود و کنار در مورد $US 2.7 میلیون به میزبانی جهانی 2006 فیلم هندی جوایز (GIFA) در نتیجه فشار فروش به مالزی به عنوان نخست بالیوود مقصد در حال حاضر ساخته شده معروف در یک میزبان از هندی فیلم.

تنها به تازگی برخی از خصوصی اپراتورهای تور در بمبئی را درک نیاز به شیر “بالیوود” اشکال به عنوان بخشی از بمبئی ‘دارشان’ بسته است. از جمله اپراتورهای شارژ حدود 100 دلار یا روپیه 3900 هر سر برای یک روز هدایت studio تور با یا بدون ناهار بسته است. تجربه می شود گردشگران و نزدیک به درک تفاوت های ظریف و فنی در حال اجرا هند یکی از بزرگترین و پر زرق و برق ترین صنایع است.

این سفر شامل دو استودیو فیلم و یا تلویزیون صابون ساقه در محل در یکی از استودیو است. گردشگران به تماشای بازیگران و تکنسین های ایجاد صحنه های اکثر طرفداران در حال حاضر ممکن است آگاه در مجموعه تنظیم کردن de ja vu تجدید نظر شود.

گاهی پس از تولید استودیو تجربه انداخته است که در آن گردشگران یادگیری و دیدن درجا دوبله صدا-ویرایش و برخی دیگر از جلوه های ویژه است که اضافه شده به فیلم است. به عنوان زنده ترین استودیو در بمبئی هستند باز به مشاهده برای عموم مردم آن است که از چپ به فردی تور اپراتورها به کار کردن قرارداد خود را با استودیوهای آنها nexus با. Filmistan studio یکی از محبوب تر studios عموم باز می باشد.

اما واقعا رشد واقعی فیلم هندی, تجربه, Tollywood یا جنوبی حیدرآباد بر اساس صنعت فیلم است. با بمبئی بستن کمربند هندی, فیلم, Telegu دوم به طور گسترده سخن گفته زبان در جنوب هند می افزاید: به شکوه و جلال و زرق و برق Tollywood.

تولید بیش از 150 فیلم های یک سال در داخل و اطراف جدید در حال ظهور آن را hub در حیدرآباد آن است که ارزش یک دیدار به Ramoji شهرستان -یکی از بزرگترین فیلمسازی مجتمع در جهان است. با بیش از 1600 هکتار از طبقه streetscapes صدا, مراحل انبار پس از تولید امکانات هتل رستوران Ramoji شهرستان است که مدل به عنوان پارک شده است و حکم توسط کتاب گینس رکورد جهانی به عنوان یک کامل شهر نقده. Ramoji شهرستان است شبیه به تجربه سحر و جادو فیلم و “زمان واقعی” صحنه دوباره به استودیو یونیورسال یا دیزنی و یا استودیو MGM در غرب است. با یک هزینه ورود روپیه 250 دلار یا ما 5 آن را به یک تجربه است که بمبئی است و در عین حال به حلقه ، به پایان می رسد

[ad_2]

Related posts

Leave a Comment