اهمیت ضد اجتماعی برای صنعت مهمان نوازی

[ad_1]

وجود دارد 7 میلیارد به علاوه افراد در جهان امروز است. هر روز بیشتر و بیشتر از آنها به نظر می رسد بر روی دیجیتال, شبکه در همه جا حاضر شبکه که در اینترنت اتفاق می افتد. افزایش گوشی های هوشمند نفوذ دسترسی به اینترنت و تکنولوژی در بزرگ به سادگی نشان می دهد فراتر از شک که بله انسان ها حیوانات اجتماعی هستند و مانند ما عاشق برای به اشتراک گذاشتن تجارب خود را با یکدیگر.

چندی پیش بازاریابان متوجه شدم که کلمه از دهان یکی از بهترین راه برای دریافت اخبار از محصولات و خدمات خود را در خارج وجود دارد. آن را نگه می دارد درست در این زمان و سن و سال و همچنین, اما آن تکامل یافته است به نگه دارید تا با پیشرفت در فن آوری است. یک اصطلاح است که شما ممکن است شنیده ام bandied اطراف کاملا متداول است اثبات اجتماعی ” و آن را چیزی بیش از کلمه از دهان در آن, جدید, دیجیتال, آواتار.

برای مثال ما تمام شده است ‘متقاعد’ سعی کنید از یک رستوران و یا یک مقصد تعطیلات بعد از ما دیده ایم ما دوستان ارسال تصاویر خود را به ناهار خوری و ماجراهای سفر در رسانه های اجتماعی. در همان یادداشت ما نیز منصرف از اقامت در یک هتل زیرا ما خال خال تند و زننده نقد و بررسی است که در سمت چپ توسط برخی از مشتری ناراضی آنلاین. که از دوستان من است قرن 21 نسخه از کلمه از دهان در عمل است.

چه ضد اجتماعی?

انسان باید این ریشه غریزه به swayed دیگر انسان ها و فعالیت های خود را. مصرف کننده اینترنت نشان داده است بار ها و بار ها است که مردم به طور ضمنی دیگر اعتماد مردم را بررسی و بازخورد وقتی که می آید به مارک ها و خدمات خود را.

ضد اجتماعی است که در همه جا. هنگامی که شما در حال خرید در آمازون, شما تمایل به اتمام بررسی بر روی محصول. اگر مردم به اندازه کافی در دفتر خود توصیه می کنند خوردن مفصل شما ملزم به بررسی آن را دیر یا زود. بررسی مثبت موفق به جلب جمعیت برای نا امید کننده ترین فیلم در حالی که عدم بررسی را ناشی از ستارگان سینما به محو شدن را به فراموشی سپرده است.

اگر مردم به اندازه کافی مانند آن محصول و یا خدمات خود را به خوبی

ضد اجتماعی است که در حال حاضر ارزش پویا مورد استفاده توسط بازاریابان و شرکت ها در سراسر جهان به منظور تاثیر مصرف کنندگان است. شرکت های گرفته شده به صورت برجسته نمایش نظرات مشتریان رتبه بندی و تایید و مهر و موم, متخصص, نظرات, ‘محبوب اقلام و چه در وب سایت خود. و چرا ؟ چرا که ما همه می خواهم نه آنچه دیگران می گویند در مورد یک کسب و کار خاص از اعتماد به نام تجاری خود را.

صنعت مهمان نوازی است که به ویژه تحت تاثیر ضد اجتماعی. اکثر مردم با تکیه بر نظرات مشتریان و نظرات آنها را در سراسر آمده در رسانه های اجتماعی. بیشتر و بیشتر مردم به سفر مشاور و سایت های مشابه به عنوان خوانده شده آنچه که مشتریان دیگر می گویند در مورد یک هتل خاص. و تنها در صورتی که درک کلی و بازخورد مثبت است آیا آنها در واقع پیش بروید و رزرو اتاق در هتل.

انواع ضد اجتماعی

در این صورت از آن ضد اجتماعی ممکن است همه جانبه پدیده ای که همپوشانی انواع زمینه ها و صنایع اما از دیدگاه بازاریابی آن می توان به 5 دسته بندی های خاص.

1. کارشناس ضد اجتماعی

انسان اعتماد به موسسات معتبر و مشهور شخصیت. قبل از اینکه ما معتقدیم هر گونه ادعا می کنند ما نیاز به اطمینان و کارشناس ضد اجتماعی ارائه می دهد که فقط. شما در پیدا کردن کلمات ‘نظر کارشناس’, تحت, مقالات مشاوره و دستورالعمل ها به عنوان وسیله ای برای مشروعیت بخشیدن به آن است. Ads به صورت خمیر دندان و دندان برس ‘تقویت’ با نظرات رهبری دندانپزشکان در حالی که کرم زیبایی داشته باشد معمولا یک متخصص پوست پشتوانه آنها است. و هنگامی که یک رستوران و یا هتل می شود شست تا از مشهور منتقد شما می تواند نسبتا خاصی است که مردم در حال رفتن به گله به آن توسط صدها نفر.

2. افراد مشهور ضد اجتماعی

نام آن را همه می گوید. مشاهیر swaying اثر در جمعیت و آنها با خود مهر و موم از مشروعیت. اگر مشهور تایید یک هتل شانس آن را ساخت و آن را به ده میلادی در این شهر بسیار بالا است. که گفت: معتبر ترین و واقعی افراد مشهور ضد اجتماعی است که پرداخت نشده یکی.

3. کاربر ضد اجتماعی

کاربر ضد اجتماعی است که در هر نوع از کاربر تولید محتوا است که ویترین تجارب خود را. این شامل داستان های موفقیت تصاویر در رسانه های اجتماعی, نظریه ها و بررسی بر روی وب سایت است. کاربر ضد اجتماعی یکی از موثر ترین راه برای افزایش اعتبار یک هتل. یکی از بارز ترین نمونه هایی است که مشاورین که در آن میلیون ها نفر از کاربران وارد هر ماه برای دیدن و نوشتن بررسی و توصیه.

4. عقل از جمعیت

“یک میلیون نفر نمی تواند اشتباه” است گفت: اکثر بازاریابان را رعایت کنند. و آنها با استفاده از اعداد محض, برای برخی از مصرف کنندگان آینده نگر. می توان آن را ظریف و یا آشکار بسته که انجام بازاریابی. نگاهی پیشرو, وبلاگ نویسان, برای مثال, که, نمایش سایت خود را بازدید و شماره های دیگر در وبلاگ خود به ایجاد اعتبار خود را.

5. حکمت دوست شما

یک مصرف کننده همیشه تکیه بیشتر بر روی تجربه شخصی از یک دوست از کلمه از یک غریبه. همچنین آمار نشان می دهد که بسیاری از مشتریان به شدت تکیه بر توصیه های دوستان و خانواده. این ضد اجتماعی دارای پتانسیل برای رشد virally.

در این صورت از آن, شما ممکن است فکر می کنم که شما رو پهن زمین بازی وقتی که می آید به جمع آوری ضد اجتماعی برای کسب و کار شما. اما آنچه با این نسخهها کار برای یک صنعت ممکن است لزوما به تهیه کردن به نیازهای خود را. بنابراین شما نیاز به پیدا کردن ترکیب کامل از انواع مختلف از ضد اجتماعی برای پیدا کردن آنهایی که بهترین راه حل مناسب برای نام تجاری خود را.

چرا شما نیاز به اثبات اجتماعی?

در کسب و کار مهمان نوازی ساختمان و برجسته ضد اجتماعی ضروری است برای جلب توجه و متعاقبا مشتریان جدید است. وجود دارد بیش از یک دلیل که چرا شما باید تلاش های قابل توجهی را پخش دیجیتال کلمه از دهان. در اینجا دلایل بالا چرا ضروری است در کنار بودجه و ایجاد یک طرح بازاریابی در اطراف تولید ضد اجتماعی برای هتل خود را

  • با هجوم بازخورد واقعی (که بیشتر آن خواهد بود امیدوارم مثبت) شما قادر خواهید بود برای ایجاد اعتماد در میان مشتریان خود را.

  • ضد اجتماعی افزایش اعتبار خود را به عنوان یک نهاد و می تواند کمک به تبدیل یک مطمئن نیستید مشتری به نفع خود

  • آنلاین, بررسی رتبه بندی و توصیفات بهترین شکل از تبلیغات برای هتل خود را و می تواند رقیب fanciest و گران ترین کمپین های بازاریابی شما می توانید فکر می کنم از راه اندازی.

استراتژی برای جمع آوری ضد اجتماعی

مثل من که قبلا ذکر شد وجود دارد راه های مختلف که در آن شما می توانید جمع آوری ضد اجتماعی آنهایی که شایع ترین بودن درخواست مشتریان به ترک نظرات و بازخورد گرفتن اثرگذارندهها به صحبت در مورد شما با ارائه تعریف باقی می ماند و تشویق تعاملات (مانند چک قابل فهم) خود را در صفحه رسانه های اجتماعی. این باید انتگرال به خود را آنلاین بازاریابی و برندینگ کمپین. اما من می خواهم به بحث در مورد چند تکنیک دیگر برای جمع آوری ضد اجتماعی برای هتل خود را:

ویدئوها

وجود دارد به همین دلیل Facebook ترافیک سر به فلک کشید پس از آن شروع به حمایت از فایل های Gif و فیلم ها. رسانه های تصویری است که توانایی برای نفوذ در مردم و ویروسی می تواند با کوچکترین انگیزه. یک فیلم برجسته ارائه شده از خود هتل گشت و گذار گزینه در این شهر مکان های مورد علاقه های محلی و رفتار آشپزی در فروشگاه برای مهمانان خود را به ملاقات با شور و شوق. و اگر آن را به خوبی ساخته شده با یک خط تیره از خلاقیت در آن شما می توانید انتظار آن را به منظور جلب مشتریان به درهای خود را در هیچ زمان و در همه.

تصاویر

آنها می گویند یک تصویر هزار کلمه صحبت می کند. تحقیقات گسترده نشان میدهد که پست با تصاویر 35 درصد بیشتر احتمال دارد به رسم نامزدی به عنوان مخالف به آنهایی که فقط با متن. تحقیقات همچنین نشان می دهد که مردم بیشتر احتمال دارد به این باور اظهارات که اثبات با تصاویر. پس, دفعه بعد شما می خواهید برای به اشتراک گذاشتن نظرات مشتریان و مشتریان, مطمئن شوید که به ضمیمه یک تصویر به منظور جلب بیشتر کشش.

Infographics

انسان ها موجودات بصری هستند و infographics بهترین گزینه شما باید هنگامی که شما می خواهید به ارائه اطلاعات در شیوه ای جالب بدون خسته کننده مخاطبان خود را با تکه از متن و پاراگراف های بلند. فراموش نکنید که به آنها عبارتند از در کمپین های بازاریابی خود را.

کلمات نهایی

جمع آوری ضد اجتماعی نیست که دشوار است اما هر استراتژی است که تنها به عنوان قوی به عنوان آن اعدام است. هنگامی که شما با استفاده از فیلم ها و تصاویر و infographics برای متقاعد کردن مسافران است که هتل خود را یک گزینه عالی به آنها تماس روشن به عمل (CTA) به دنبال. مسیر آنها را به وب سایت یا صفحه فرود و در هیچ نامشخص کلمات به آنها بگویید آنچه آنها نیاز به انجام است.

آیا ترک هر چیزی به حدس و گمان. اگر شما می خواهید آنها را به ترک یک بررسی را که روشن است. اگر شما آنها را می خواهید به رزرو اتاق و کسب تخفیف را که روشن است. لحظه به لحظه شما را ترک همه چیز مبهم است و لحظه به لحظه آنها به احتمال زیاد به اشتباه و ترک. اجازه ندهید که کار سخت خود را به خراب کردن. اگر شما گردد, بازاریابی, برنامه ریزی برای جمع آوری ضد اجتماعی با مراقبت بزرگ اجازه ندهید نامشخص تماس اقدام به خراب کردن همه چیز برای شما.

در حال حاضر شیر به قدرت ضد اجتماعی و استفاده از آن به نفع خود استفاده کنید. گذشته خود را دریافت و در حال حاضر مشتریان صحبت کردن در مورد شما و استفاده از حسن نیت خود را برای جذب بازدید کننده بیشتر راه خود را!

[ad_2]

Related posts

Leave a Comment