از مزایای بهداشت و درمان با توجه به یک رژیم غذایی گیاهی

[ad_1]

فقط به رود گفت: “شما آنچه که می خورید” و آنچه شما را به بدن شما چیزی است که بدن خود را به عقب بر گردیم به شما. بنابراین اگر شما احساس ناسالم نوشیدنی و همچنین دود زیادی به مصرف مواد غذایی آشغال و نمی توانید استراحت کافی پیش بینی است که شما احتمالا تجربه مشکلات بهداشتی در زمانی که شما به نوبه خود چهل. یک ظرف گیاهی متشکل از فقط سبزیجات و میوه جات و نمی تواند به حساب آورد از خوردن هر نوع گوشت و محصولات که شامل تخم مرغ و شیر. این نوع ظروف نیز شامل غلات به عنوان آجیل.

تغییر به یک رژیم غذایی وگان اما آسان نیست. بدن ما می تواند مورد استفاده قرار گیرد به خوردن مرغ بدون چربی و گوشت که ممکن است کمک به ما را برای آنها در طول چند هفته اول از شروع برنامه رژیم غذایی.

یک فرد وارد یک رژیم غذایی گیاهی برای بسیاری از دلایل. آن را احتمالا می تواند به عنوان یک نتیجه از دلایل بهداشتی. آنها ممکن است توسعه بهداشت بیماری که به آنها نیاز به تغییر عادات غذا خوردن خود را. متناوبا, آن می تواند این باشد که آنها در نهایت تصمیم به ریختن وزن اضافی به سرعت و انتخاب کردن برای یک گیاهخوار و یا نیمه گیاهخوار, رژیم غذایی رژیم. برای افراد دیگر باورهای مذهبی و همچنین حمایت خود را را می توان یکی دیگر از انگیزه. تعدادی از ادیان مانند بودیسم تشویق پیروان خود را به مصرف هر نوع گوشت است. آنها فکر می کنند که آن را طول می کشد بسیاری از منابع زمین به منظور تولید گوشت است. آن نیاز به زمین و گاز و آب به سادگی به انجام برسانند سلیقه ما با حق بیمه برش استیک و tenderloins. تبدیل شدن به یک گیاه خوار است و آسان راه برای مراقبت از سیاره ما و هرگز تمایل چیزهایی که حتی مضر خود را به خوبی بودن.

دیگر افراد بر این باورند در حمایت از حقوق حیوانات است و همچنین یکی دیگر از دلایل شایع. بسیاری بر این باورند حیوانات احساسات و سزاوار آنها حق زندگی و نه فقط برای پر کردن روزانه ما مصرف.

انواع گیاه خواران

همه گیاه خواران چوب به یک رژیم غذایی سخت از خوردن هر نوع گوشت و محصولات. در زیر انواع مختلف گیاه خواران:

وگان – افراد هستند که به شدت به چوب بدون گوشت مورد رژیم غذایی خود را که شامل تخم مرغ و محصولات لبنی. وجود دارد دو نوع از گیاهخواران غذایی و سخت است. گیاهخواران سخت نمی خواهید چیزی برای انجام با هر گونه محصولات تولید شده از حیوانات مانند لوازم جانبی پوشاک و را تشکیل می دهند. در رژیم غذایی گیاهخواران هستند فقط کسانی که محدود کردن داشتن حیوانات محصولات غذایی است.

Lacto-vegetarian – آنها مصرف تنها سبزی در وعده های غذایی مبتنی بر اما در واقع نه 100% گیاهی رژیم غذایی از آنجایی که آنها هنوز هم به خوردن محصولات لبنی اما با این حال دور از گوشت و تخم مرغ است.

Lacto-ovo Vegetarian – این نوع از گیاه خواران شامل تخم مرغ و لبنیات, محصولات, اما هنوز هم چوب به هیچ گوشت و محصولات غذایی است.

تخم مرغ گیاه خواران – این رژیم غذایی حاوی تخم مرغ اما بدون محصولات لبنی. آنها نه در هر راه را هر تخم مرغ محصولات.

Flexitarians – این نوع از گیاه خواران گوشت در موارد خاص اما فقط گوشت سفید مانند ماهی و همچنین محصولات طیور. علاوه بر این, آنها خوش داشتن و محصولات لبنی در حد متوسط helpings.

معایب رژیم غذایی گیاهی

فقط قبل از همه ما مقابله با مزایای داشتن یک رژیم غذایی گیاه خواران رژیم در واقع بهتر است بدانید که خود را طرف اول است. این است که شما را به فکر می کنم دو بار اما به درک بهترین راه برای مدیریت یک رژیم غذایی گیاه خواری. خطرات سلامت تنها می تواند به دست آورد و بر اساس مواد مغذی و ویتامین ها است که ممکن است حذف شود در رژیم غذایی خود را.

پروتئین فراوان در مرغ و گوشت. بدن ما می تواند را تشکیل می دهند حدود 75 درصد از پروتئین و فرد به طور متوسط نیاز به جذب 40 تا 65 گرم روزانه به نگه داشتن یک رژیم غذایی سالم است. پروتئین است که بدون شک مهم برای کمک به ما در تعمیر ما بافت محافظت در برابر عفونت و همچنین التیام زخم. اگر ما از بین بردن پروتئین از رژیم غذایی رژیم, ما به احتمال زیاد تا پایان داشتن reoccurring بیماری, مشکلات گردش خون و کم خونی.

ماهی سرشار از اسیدهای چرب امگا-3 و اسید و آن را به خوبی شناخته شده است همه ما باید واقعا سعی کنید به خوردن ماهی حداقل دو بار در هفته. این نوع از چربی است که بدون شک خوب است و می تواند کمک به جلوگیری از تجمع پلاک در قلب و همچنین سخت شدن قلب دیوار, شناخته شده به عنوان آترواسکلروز. اسیدهای چرب امگا-3 همچنین ممکن است کمک به از بین بردن افسردگی و التهاب است.

آهن نیز در محصولات گوشت. از بین بردن خود را جذب آهن می تواند خود را کاهش ایمنی بدن, برنامه, علل خستگی و خونریزی.

کلسیم تا حد زیادی در حال حاضر در محصولات لبنی. اگر چه آن ممکن است در بر داشت در محصولات سویا و توفو و همچنین حبوبات با این حال بسیار مهم برای شما را در کافی کلسیم در هر روز است. خطر کم مصرف کلسیم اغلب در نتیجه فشار خون بالا و همچنین پوکی استخوان به خصوص در خانمها که در يائسه مرحله.

ویتامین B12 است که یک ماده مغذی است که در هر دو خود را در گوشت و محصولات لبنی. داشتن کمبود ویتامین B12 می تواند منجر به مغز آسیب های عصبی و یا کم خونی, بیماری های قلبی و عروقی و بالا معرض خطر ابتلا به زوال عقل و بیماری آلزایمر. ویتامین B12 نهایی بهداشت استفاده است که به ارتقاء سلامت مغز و تغییر کربوهیدرات ها به قند برای انرژی است.

مزایای استفاده از رژیم غذایی گیاهی

یک رژیم غذایی وگان است که بدون شک بسیار مفید برای خوب بودن فقط تا زمانی که شما را جایگزین مکمل های مواد مغذی و ویتامین های شما گم شده از رژیم غذایی خود را. آن را نیز می تواند شما را از دستیابی به بیماری های شایع مربوط به استروئیدها و مواد شیمیایی که در حال تزریق به ما مرغ و گوشت که هر دو سرطان زا باشد.

بسیاری از میوه ها و سبزیجات دارای خواص ضد سرطان مانند ترپنوئیدها, liminoids و کاروتنوئیدها است که کاهش خطر دستیابی بدخیم و خوش خیم سرطان و بهبود سیستم ایمنی بدن و افزایش فعالیت آنتی اکسیدانی. سبزیجات و میوه ها حاوی مقدار زیادی از فلاونوئیدها یک آنتی اکسیدان قوی است که در آن باعث کاهش خطر حمله قلبی و تصلب شرایین را کاهش می دهد ساخت پلاک در هر دو قلب و عروق و همچنین شریان کاروتید به مغز و جلوگیری از فشار خون بالا.

رژیم های غذایی گیاهی هستند پایین تر در چربی و کالری اما تضمین نمی کند وزن سالم به عنوان برخی از میوه ها و سبزیجات حاوی بیشتر چربی و کالری در مقایسه با گوشت و محصولات لبنی. رژیم های غذایی گیاهی ممکن است سالم در برخی از نقاط, اما بیش از آن را انجام می تواند حتی بالاتر خطرات بهداشتی. آن را ضروری است که شما هنوز هم حفظ متعادل و سالم رژیم غذایی, بنابراین به عنوان برای به انجام رساندن مطلوب خود را سلامت.

[ad_2]

Related posts

Leave a Comment